مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین: برنامه دشمن تحریف مکتب امام(ره) است

دشمن بعد از اینکه نتوانست به کتمان امام راحل بپردازد مسیر تحریف و بدعت مکتب امام را پیش گرفته است.
به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج طلاب ، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش مسئولان قرارگاه شهید فهمیده با اشاره به اینکه دشمن بعد از اینکه نتوانست به کتمان امام راحل بپردازد مسیر تحریف و بدعت مکتب امام را پیش گرفته است اظهار داشت: مهمترین مراسمی که بیانگر شخصیت و حقیقت امام راحل باشد ۱۴ خرداد است که تلاش شما در این برنامه برای شکوه و مجد جهانی این برنامه مسئولیتی خطیر و با حساسیت خیلی بالا است.

وی با اشاره به برخی بی نظمی ها قبل و بعد از سخنرانی امام خامنه ای در مراسم ۱۴ خرداد گفت: متاسفانه دشمن با شعارها و حرکت های غلط سعی در القا این مسئله دارد که در کشور حاکمیت دوگانه وجود دارد و در این مسیر از شعارهای ارزشی، اما تند و متحجرانه به صحنه می آید.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با بیان اینکه ولی امر مسلمین تاکید بسیاری بر نظم و شکوه مراسم ۱۴ خرداد دارند افزود: سخنرانی ۱۴ خرداد منشور سال انقلاب است که توسط امام خامنه ای بیان می شود و لذا حساسیت های زیادی روی این مراسم وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: متاسفانه دشمنان با بیان برخی شایعات و اخبار کذب پیرامون منتسبین به حضرت امام راحل از همین الان در حال طراحی و سنگ اندازی در اجرای باشکوه و عظمت مراسم ۱۴ خرداد هستند.

وی اظهار کرد: مراسم امسال با توجه به حساسیت های فراملی و جهانی که در رابطه با انقلاب اسلامی به وجود آمده از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است و لذا با نظم، شکوه، وحدت، شور، احساس و عشق به مردم در این مراسم باید به خوبی به جهانیان نمایش داده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در انتها افزود: برگزاری مراسم ۱۴ خرداد منحصر به سپاه، بسیج نمی شود بلکه صدها دستگاه و مجموعه در کشور درگیر این برنامه هستند و این برنامه باید بیان مجد و عظمت امام راحل باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |